CO ZROBIĆ W SYTUACJI

Gdy praktyk zastanawia się, co powinien zrobić w konkretnej sytuacji, może wziąć pod uwagę także szczególne właściwości uczniów. Dysponuje on także dużą wiedzą warunkach, w jakich przebiega uczenie się. Poprzednie uczenie się, warunki społeczne, a nawet pogoda — to wszystko mogą być istotne informacje, gdy praktyk myśli o tym, czego dzieci mogą się uczyć w danym momencie, ale sprawy te nie są brane pod uwagę w badaniach. Odstęp między teorią a praktyką bywa taki, że w odniesieniu do konkretnej sytuacji wiedza, jaką ma praktyk, może okazać się ważniejsza niż wyniki badań naukowych. Weźmy jeszcze raz przykład „bycia z”. Twierdzenie głosi, że nauczyciele, którzy są „razem z”, którzy tym samym mogą przewidywać pojawiające się problemy którzy zawsze zdają się wiedzieć, co dzieje się w klasie, zwykle będą w stanie utworzyć w klasie atmosferę sprzyjającą uczeniu się.

Witaj na moim serwisie dotyczącym hobby ! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych artykułów dotyczących hobby i wędkarstwa które od lat jest moją pasją. Zapraszam do czytania !