DZIAŁANIE LUDZKIE

Drugi wzgląd, który popiera pogląd, że naukowa teoria edukacyjna nie wystarcza do określenia limitów postępowania praktycznego, związany jest z faktem, iż nauki społeczne obecne u podłoża teorii edukacyjnej zajmują się ludzkim działaniem. Teoria edukacyjna stworzy prawa, które opiszą regula­rności w ludzkim działaniu. Nauki społeczne z definicji zajmują się tym, co człowiek robi, i aby stworzyć prawomocne twierdzenia o ludziach, muszą wpierw określić i opisać, co takiego u ludzi dzieje się regularnie i koniecznie. Tymczasem działanie ludzkie jest podatne na zmiany w sposób nie spotykany w zjawiskach przyrodniczych. Prawa obecne w naukach przyrodniczych ukazują regularności zjawisk, które nie mogą być zmienione przez opisywane obiekty.

Witaj na moim serwisie dotyczącym hobby ! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych artykułów dotyczących hobby i wędkarstwa które od lat jest moją pasją. Zapraszam do czytania !