ISTOTNY CZAS

No więc jakie to wykryto fakty, które łączą postępowanie nauczyciela z tym, co dzieje się w klasie? Jeden dotyczy wykorzystania czasu nauczania: „Nauczyciele, którzy poświęcają więcej czasu na nauczanie danego przed­miotu, powodują — przy innych czynnikach niezmiennych — że ich uczniowie opanują więcej wiadomości”.Znów na pierwszy rzut oka wydaje się, że twierdzenie to nie niesie żadnej informacji. Głosi ono, że im więcej czasu nauczyciel spędzi na nauczaniu, tym więcej uczniowie się nauczą. Ale kto by myślał inaczej? Twierdzenie jest rozwinięte w sposób następujący: „Czas, który traktuje się jako istotny dla uczenia się uczniów, nie jest równoważny z każdym spędzeniem czasu.

Witaj na moim serwisie dotyczącym hobby ! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych artykułów dotyczących hobby i wędkarstwa które od lat jest moją pasją. Zapraszam do czytania !