NASTĘPNE PYTANIE

Następne pytanie, które trzeba rozważyć, dotyczy tego, czy edukacyjna teoria naukowa powie nam, co możemy robić w praktyce. Użyjmy jeszcze raz wyżej wymienionego przykładu — wniosek dla praktyki byłby taki, że warunki sprzyjające uczeniu się mogą być utworzone, jeśli nauczyciel jest „razem z”. To stanowisko logicznie wynika z teoretycznych twierdzeń przedstawionych wyżej, tak więc nie powstaje tu taki problem, z jakim mieliśmy do czynienia w omówionym niedawno przypadku. Tu za to pojawia się problem innego rodzaju — który blokuje ruch od naukowej teorii do sfery praktyki. W omawianym przypadku problem ten polega na tym, że warunki, w jakich teoretyczne twierdzenia są prawdziwe, różnią się od tych, w jakich praktyczne twierdzenia są prawdziwe.

Witaj na moim serwisie dotyczącym hobby ! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych artykułów dotyczących hobby i wędkarstwa które od lat jest moją pasją. Zapraszam do czytania !