ODMIENNE CELE TEORII

Na przykład może rzeczywiście — ogólnie rzecz biorąc — dzieci pięcioletnie nie są w stanie dać sobie rady z rozumowa­niem abstrakcyjnym, ale pedagog praktyk może spotkać dziecko o niezwyk­łych właściwościach, umiejące skutecznie myśleć abstrakcyjnie. Taki przypa­dek nie powinien być traktowany jako zaprzeczenie pierwotnego twierdzenia. Twierdzenie głoszące, że w warunkach Ci, C2… Cn normalnie nastąpi E,, nie staje się fałszywe przez to, że w warunkach Cr nie pojawia się E. Twierdzenia mają w naukach społecznych formę prawdopodobieństwa, więc takie przypa­dki jak ten nie obalają twierdzenia. Tu znowu widać, jak odmienne są cele teorii od celów praktyki.

Witaj na moim serwisie dotyczącym hobby ! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych artykułów dotyczących hobby i wędkarstwa które od lat jest moją pasją. Zapraszam do czytania !