ODWOŁANIE DO ANALOGII

Znów można się odwołać do analogii z medycyną. Wartości dotyczące zdrowia, braku choroby czy przystępności opieki medycznej mogą nadawać kierunek praktyce lekarskiej, nawet jeśli zagadnienia te nie są włączone w zestaw naukowych podstaw medycyny. Podobnie w edukacji kwestie normatywne mogą być rozważane i rozwiązywane niezależnie od zagadnień teoretycznych. Gdy już odpowie się na pytania, dlaczego powinniśmy wychowywać, co powinno być nauczane i tym podobne, wówczas rezultaty mogą być użyte do ukierunkowania praktyki. To, że zagadnienia normatywne nie są częścią teorii pedagogicznej, nie oznacza traktowania jej jako nieistotnej dla praktyki oświatowej. Mogą one ukierunkowywać praktykę z zewnątrz spoza teorii.

Witaj na moim serwisie dotyczącym hobby ! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych artykułów dotyczących hobby i wędkarstwa które od lat jest moją pasją. Zapraszam do czytania !