OMAWIANE NAUCZANIE

To znaczy nauczanie może być omawiane tak, jak krytyk czy znawca omawiałby każdy inny przejaw sztuki. Ale nie jest to kierunek, w jakim Gage pragnie zmierzać. Pragnie on zbudować naukowe podstawy, na których sztuka nauczania spoczywa. Uważa, że zrozumienie nauczania może powstać przez poznanie jego istoty jako praktycznej sztuki oraz jego naukowych podstaw. Zdanie to sugeruje, że Gage głosiłby, iż sama naukowa baza nie wystarcza do zrozumienia nauczania; musimy również widzieć je jako praktyczną sztukę. Rzeczywiście znajdujemy u niego zdania świadczące o znacznym zbliżeniu do tego rodzaju stanowiska. Gdy mówi: „Uczony behawiorysta nie ma monopolu na poważne zajmowanie się naucza­niem, ale nie ma go też człowiek zajmujący się sztuką” , sugeruje, że żadne podejście samo nie wystarczy do zbudowania teorii nauczania.

Witaj na moim serwisie dotyczącym hobby ! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych artykułów dotyczących hobby i wędkarstwa które od lat jest moją pasją. Zapraszam do czytania !