POTRZEBA NORMATYWNYCH ZAGADNIEŃ

To prowadzi do wniosku, którego 0’Connor nie bierze pod uwagę. Przyjmując taki sposób podejścia do teorii, staje się oczywiste, że teoria pedagogiczna jest w najlepszym razie czynnikiem koniecznym, ale nie wystar­czającym do kierowania praktyką. Skoro zdania normatywne o edukacji są poza teorią pedagogiczną i okazują się konieczne do kierowania praktyką oświatową, to teoria pedagogiczna sama nie wystarcza do kierowania prak­tyką. Bez względu na to, jak dobrze taka teoria pedagogiczna byłaby rozwinięta, i tak sama w sobie nie wystarczy do kierowania praktyką oświatową. Będziemy zawsze potrzebowali przynajmniej założeń normatyw­nych, które by pomogły ukierunkować planowane działania.

Witaj na moim serwisie dotyczącym hobby ! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych artykułów dotyczących hobby i wędkarstwa które od lat jest moją pasją. Zapraszam do czytania !