PRZEDSTAWIONY POGLĄD

Nie chciałbym posuwać tej analogii zbyt daleko, później zresztą omówię jej ograniczenia, trzeba jednak przyznać, że jest to analogia bardzo sugestywna i zwykle pojawia się przy każdej dyskusji na temat związku między teorią a praktyką w edukacji. Swą siłę analogia ta w znacznym stopniu zawdzięcza sukcesom medycyny. Nauki biologiczne spowodowały, że praktyka medyczna ma do swej dyspozycji ogromną wiedzę i liczne sposoby terapii możliwe do zastosowania w trakcie leczenia poszczególnych ludzi. Jednym z autorów, który użył tej analogii jako podstawy do myślenia o teoriach pedagogicznych, mimo że zdawał sobie sprawę z jej ograniczeń, jest D. J. 0’Connor. Przedstawię więc teraz jego pogląd na temat teorii pedagogicznej.

Witaj na moim serwisie dotyczącym hobby ! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych artykułów dotyczących hobby i wędkarstwa które od lat jest moją pasją. Zapraszam do czytania !