SENS EDUKACJI

Taka teoria mówiłaby nam o tym, co dzieje się w sposób naturalny i nieunikniony, gdy pojawia się jakaś przyczyna lub jakiś stan rzeczy. To tworzyłoby ograniczenia dotyczące tego, z czym teoria edukacyjna miałaby mieć do czynienia. Edukacja jest procesem społecznym, organizowanym po to, by wywołać zmiany u ludzi. Nie miałaby sensu edukacja zajmująca się tym, co i tak dzieje się automatycznie. Jeśli inteligencja człowieka rozwija się zgodnie ze ściśle określonymi prawami i nie można nic zrobić, aby ten rozwój zmienić lub na niego wpłynąć, wówczas rozwój inteligencji człowieka nie jest obiektem zainteresowania edukacji. Jeśli nauczyciel w ogóle nie może wpłynąć na rozwój intelektualny człowieka, nie ma powodu, by próbował coś czynić w tej dziedzinie.

Witaj na moim serwisie dotyczącym hobby ! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych artykułów dotyczących hobby i wędkarstwa które od lat jest moją pasją. Zapraszam do czytania !