SENS ROZWIĄZANIA

Całe rozumowanie nie ma sensu, jeśli ktoś nie przyzna się do chęci utworzenia warunków umożliwiających efektywne uczenie się. Jeśli komuś nie zależy na tym jako na wartości czy normie, to ten ktoś nie ma powodu akceptować poglądu o powinności zrobienia czegoś, co miałoby promować tę wartość. Tak więc nawet jeśli osłabimy relacje między twierdzeniem naukowym a zdaniem praktycznym i zamiast „pociąga” powiemy „popiera”, to i tak odkryjemy, że relacja ta sama z siebie się nie utrzyma; do twierdzenia naukowego musimy dodać wartościujące założenie, aby otrzymać poparcie dla zdania praktycznego. Zatem naukowa teoria edukacyjna nie powie nam, co powinniśmy lub czego nie powinniśmy robić w praktyce.

Witaj na moim serwisie dotyczącym hobby ! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych artykułów dotyczących hobby i wędkarstwa które od lat jest moją pasją. Zapraszam do czytania !