TRUDNOŚĆ ZAGADNIENIA

Mimo że jest to porada, której nie można nic zarzucić, okazuje się ona niezwykle trudna do zrealizowania. Nie jest łatwe znalezienie materiału, który byłby zarazem ciekawy, wartościowy i na tyle łatwy, by mogło go wykonać 25—30 trzecioklasistów. Trudno mi znaleźć dla mnie samego zadania , które odpowiadałyby wszystkim tym wymogom. Sprostanie tym wymogom staje się prawdziwym wyzwaniem, gdy trzeba wziąć pod uwagę zdolności, poprzednie wyniki i całą historię kontaktu ze szkołą wszystkich tych dzieci. Twierdzenie stanowiące tu naukową podstawę nauczania daje więc mało informacji o prak­tyce nauczania prawdę mówiąc, głosi ono pogląd, o którego prawdziwości nie musimy się przekonywać za pomocą badań. W tym przypadku cała trudność i interesujące zagadnienia znajdują się w obszarze, który Gage, z pewnymi oporami, nazywa wartościującą lub artystyczną sferą nauczania.

Witaj na moim serwisie dotyczącym hobby ! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych artykułów dotyczących hobby i wędkarstwa które od lat jest moją pasją. Zapraszam do czytania !