ZACHOWANIA WIĘKSZOŚCI DZIECI

Powszechnie wiadomo, że zachowanie większości dzieci w klasie ulega znacznym zmianom, w zależności od tego, który nauczyciel uczy w danym mo­mencie. Analiza czynników związanych z dzieckiem daje wprawdzie pewne wskazówki, co do źródeł skłonności do niewłaściwych zachowań w szkole, nie wystarczy jednak do pełnego wyjaśnienia zachowań destrukcyjnych. Nadmierna koncentracja na pochodzeniu dziecka i dynamice jego stosunków interpersonal­nych sprawia, że ignorowany jest wpływ nauczyciela na to, co się faktycznie wy­darza. Wysoko wykwalifikowany nauczyciel jest zazwyczaj w stanie wprowadzić w klasie atmosferę spokoju i pracy, mimo że wielu uczniów wykazuje skłonno­ści do zachowań wyzywających. Natomiast nauczyciel posiadający niższe umie­jętności może mieć problemy z utrzymaniem dyscypliny nawet w grupie dzieci, które zazwyczaj zachowują się bez zarzutu.

Witaj na moim serwisie dotyczącym hobby ! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych artykułów dotyczących hobby i wędkarstwa które od lat jest moją pasją. Zapraszam do czytania !